
Midlertidig daglig leder

Er utdannet barnehagelærer med fordypning i kunst, kultur og kreativitet. Har jobbet i barnehage i Oslo og Moss i flere år, og har vært pedagogiskleder i Kråka FUS siden vi åpnet i 2016. Er stedfortreder for daglig leder og er brannansvarlig. I tillegg til jobben min her er jeg ballongartist, og det har jeg vært siden 2005.
Jeg brenner for kreativitet og utprøving av ideer!

Er utdannet barnehagelærer med fordypning i mangfold og fellesskap. Er utdannet veilder for studenter ved høyere utdanning. Har veilederutdanning for lærlinger, lærekandidater og lærebrevkandidater. Har tatt videre utdanning innen sårbarne barn. Har jobbet 15 år med rekruttering og utvikling av unge ishockeydommere, og er genuint opptatt av barneidretten i ishockey.
Brenner for at alle barn skal oppleve livsglede og mestring hver eneste dag.

Utdannet barnehagelærer med fordypning i mangfold fellesskap. Har tatt vidreutdanning i spesialpedagogikk. Er utdannet veileder for lærlinger og lærekandidater. Er CLASS ressurs. Har eid og drevet barne- og- ungdomsteater i 12 år med fokus på trygge barn. Er også utdannet i film og tv.
Brenner for: Språkutvikling, rommet som den tredje pedagog og risikolek.
Er i permisjon 1.11.22-1.10.23

Er utdannet barnehagelærer med fordypning i natur, helse og bevegelse. Jobber som pedagogisk leder.
Brenner for lek og samspill, og å være undrende og utforskende med barna.

Er utdannet barnehagelærer fra HIOA/OSLOMET i 2016 med fordypning i dramatisk lek og læring. Har jobbet i Kråka FUS som barnehagelærer siden 2018.
Dette diktet oppsummerer hva jeg brenner for i barnehagen:
«Our task is to help children communicate with the world using all their potetial, strengths and languages, and to overcome any obstacle prested by our culture». –Loris Malaguzzi

Er utdannet barnehagelærer med fordypning i naturfag og friluftsliv.
Har i flere år jobbet som støttepedagog og spesialpedagog i virksomhet Jonas i Fredrikstad.
Videreutdannet i dyreassistert terapi ved Universitet i Ås , Antrologisenter.
Brenner for at alle barn skal bli sett hver dag og tidlig innsats for barn med samspillsvansker. Er opptatt av utvikling av sosial og emosjonell kompetanse.

Er utdannet barnehagelærer ved HIOF i 2022 med fordypning i småbarnspedagogikk. Har gått rett fra studiet til jobb i Kråka FUS.
Jeg er opptatt av at alle barn skal oppleve mestringsfølelse og glede i sin barnehagehverdag. Barnehagen skal tilby tilstedeværende voksne som ser hvert enkelt barns kvaliteter. Jeg brenner spesielt for de aller minste barnas opplevelse av barnehagehvedagen og at god emosjonsveiledning danner det gode grunnlaget for hvordan barna takler sin egen barnehagehverdag.

Er utdannet barne- og ungdomsarbeider i 2014. Har jobbet i barnehage siden 2009, både i Oslo og Moss. Tar deltidsutdannelse som barnehagelærer samtidig med arbeidet i Kråka. Har jobbet i Kråka siden åpningen i 2016.
Brenner for musikk og sang i barnehagehverdagen. Dette skaper glede og felles erfaringer for barna.

Er utdannet barne- og ungdomsarbeider i 2017, men har arbeidet som assistent i barnehage siden 2008. Har vært på Kråka siden oppstarten i 2016. Har tatt videreutdanning i "Barn med særskilte behov" og ble ferdig i 2020.
Brenner for at barn til enhver tid skal oppleve trygghet og trivsel i barnehagen. Er spesielt interessert i å jobbe med kommunikasjon og språkutvikling med tegn til tale i kreative aktiviteter.
Har jobbet i barnehage i noen år i Norge og jobber i Kråka som pedagogisk medarbeider. Er utdannet allmennlærer fra Juhasz Gyula Høyskole, Szeged og har også utdannelse i veiledning av sårbare barn. Har i flere år arbeidet ved familiekrisesenter. Kom til Norge fra Ungarn for 12 år siden.
Brenner for mat, helse og livsmestring.

Er utdannet ergoterapeut og har jobbet i Kråka FUS kulturbarnehage siden 2019. Har tidligere arbeidet med barn ved UNN Tromsø og ved Re-/Habiliteringstjenesten i Bodø kommune avdeling barn. Arbeider nå i ressursteam for barn med behov for tilrettelegging.
Brenner for at barna opplever inkludering og mestring både i gruppen og hver for seg. Vi er alle forskjellige og det skal det være rom for! Barns psykiske helse er viktig for meg og står sentralt for et godt oppvekstmiljø.

Har jobbet med barn i 4 år, både i barnehage og som avlaster. Har vært på Kråka FUS siden 2019. Studerer nå til barnehagelærer samtidig med jobben i Kråka. Arbeider nå i ressursteam for barn med behov for tilrettelegging.
Brenner for å være påskrudd i arbeidet med barn og at man har evne til å ta vare på barna, deres behov og interesser.

Har jobbet i Kråka FUS Kulturbarnehage siden den åpnet i 2016.

Har jobbet i barnehage i flere år og har arbeidet i 3 år på Kråka FUS i flere lange vikariater. Har arbeidet både med enkeltbarn og på avdelinger.
Brenner for å vise og gi omsorg, være tålmodig med barna og å være et godt forbilde i alle situasjoner.

Er utdannet dekoratør og har arbeidet med det i mange år før jeg startet i barnehage. Har nå vært flere år barnehage og er veldig glad i denne jobben. Brenner for å utfordre barn i ulike kunstaktiviteter, hvor vi bruker forskjellige verktøy, stiler og medier.

Jeg har mye arbeidserfaring hos barn fra barnehage/SFO, men har også annen type erfaring hos andre sider ved omsorgs yrker, som å jobbe i sykehjem. Dessuten har jeg fått mye kunnskap fra mine egne opplevelser med barn og familie, siden jeg er en mor med 4 barn. Jeg er ansvarsfull, positiv, vennlig og trives veldig godt i arbeid som handler om mennesker – gjerne barn.
Har jobbet i kråka FUS fra 2021 og har tidligere erfaring som språklærer (japansk) for 4-5 år gamle barn.
Brenner for å ha mye kommunikasjon med barna og for å forstå personligheten deres. Har også stor glede av å tegne med barna.
Jeg er motivert for å gi skreddersydd støtte til hver enkelt persons fordi alle er forskjellige.