Loading...
VELKOMMEN TILBAKE! Nå skal vi endelig leke, hoppe, løpe og herje sammen igjen: ) Nære, men med avstand. Vi følger selvfølgelig Folkehelseinstituttets smitteveileder og holder oss i mindre grupper med god hygiene. Vi gleder oss!
Se hvor fint vi har det i barnehagen vår!

 Åpningstider

Mandag til fredag:
06:30 - 16:30
  Vi har
ledig plass!
1-3 år fra 15.08.26
3-5 år fra 15.08.26
Besøk oss! Avtal møte

 Kontakt

Anne Mari Vestvik Matre

Velkommen til Olderdalen FUS kulturbarnehage

Avdelinger

Bonka Rakka, pedagog: Rita (2-3 år)
Akka Bakka, pedagogar: Torill og Elin (1-2 år)
Issa Bissa, pedagog: Anette (5-6 år)
Fillifjongane 1, pedagog: Trude og Anine (3-4 år)
Dagleg leiar, Anne Mari Vestvik Matre (1-6 år)
Tlf: 53019090
dl.olderdalen@bhg.no
Fillifjongane 2, pedagogar: Synnøve og Anine (3-4 år)

Vis alle

Ansatte

Anne Mari Vestvik Matre
Dagleg leiar
Heile barnehagen
Dagleg leiar i Olderdalen FUS kulturbarnehage.
Har vore leiar i barnehagen sidan me starta opp i midlertidige lokaler i 2007 :)
Marianne Nøtland
Fagarbeidar
Issa Bissa
Hei Marianne - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg syns det er veldig kjekt å lese bøker og å gå på turar.
Å ha gode samtalar med barna likar eg godt :)
Camilla B. Lunde
Barne- og ungdomsarbeidar
Bonka Rakka
Hei Camilla - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Jeg liker godt å gå på tur i skogen, og å besøke dyr i nærmiljøet.
Å bygge og leke med togbane er en fin aktivitet :)
Kristel Aarskog
Barne- og ungdomsarbeidar
Fillifjongane 2
Hei Kristel - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Forming likar eg veldig godt, og å spela spel saman med barna.
Å synge/lære barna nye sangar syns eg er kjekt :)
Anette Løklingholm
Pedagogisk leiar
Issa Bissa
Hei Anette - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Å gå på oppdagelsestur er både spennande og lærerikt. Det er fint å undre seg saman med barna og etterpå å undersøke fakta.
Å lesa bøker likar eg godt :)
Torill S. Heggøy
Pedagogisk leiar
Akka Bakka
Hei Torill - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Friluftsliv med turar i skog å mark, slik at barna får positive erfaringar frå naturen.
Det er fint å kunne motivere barna til å meistre ulike oppgåver.
I samlingar likar eg godt å få til den gode samtalen med barna/barnegruppa :)
Trude M. Matre
Pedagogisk leiar
Fillifjongane 1
Hei Trude - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar godt å gå tur i skog og mark, ha gode samtalar med barna og bygge gode relasjonar med dei.
Eventyr og bøker er ein fin aktivitet, og fokus på det som barna er opptekne av :)
Marianne L. Grov
Barne- og ungdomsarbeidar
Akka Bakka
Hei Marianne - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar formingsaktivitetar veldig godt, og lese/fortelje eventyr er koselig.
Å gå på tur i skogen og utforske naturen er spennande :)
Rita Brandvik
Pedagogisk leiar
Bonka Rakka
Hei Rita - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg set pris på relasjonsbygging, gode samspel, humor og glede.
Eg likar godt å gå på turar, og å undre meg saman med barna :)
Elin Nygård
Pedagogisk leiar
Akka Bakka
Hei Elin - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar godt å synge, og å fortelje historiar og eventyr.
Å gå på undreturar i skog og mark set eg stor pris på :)
Cathrine Aa. Olsen
Assistent
Bonka Rakka
Hei Cathrine - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar godt å gå på tur til kjente plassar som eg veit barna likar å gå til.
Eg likar godt formingsaktivitetar og måltid med gode samtalar og mykje latter er noko eg set stor pris på :)
Renate Eide
Assistent
Fillifjongane 1
Hei Renate - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar godt å gå på turar i nærmiljøet.
Å baka saman med barna syns eg er veldig kjekt, og eg likar godt å vera ute :)
Irene Johansen
Assistent
Issa Bissa
Hei Irene - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar å gjere alt mulig saman med barna - både å leika med Lego og å gå på tur i skog og mark.
Det er spennande å vera ute og å undra seg over det me finn når me er på tur :)
Malai Fakratok
Assistent
Issa Bissa
Hei Malai - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar å leike ilag med barna, og snakke/ha samtalar med dei.
Det er fint å kunne hjelpe barna :)
Anine Mikkelsom Winterthun
Pedagogisk leiar
Fillifjongane 1 og 2
Hei Anine - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Humor med latter og tøys er gøy!
Ellers likar eg å lese bøker og å synge, og gå på tur i skogen :)
Synnøve R. Steen
Pedagogisk leiar
Fillifjongane 1 og 2
Hei Synnøve - kva likar du aller best å gjera saman med barna i barnehagen?

Eg likar god å leike og undre meg saman med barna.
Turar i nærmiljøet set eg stor pris på :)