Dette er oss:
Daglig leder her siden oppstarten i 2007.
Har erfaring fra barnehage siden 1991. Først som assistent, siden pedagogisk leder, og som daglig leder siden 2006.
Spesialpedagog hos oss siden 2010.
Er fra Latvia. Har allsidig utdanning: bachelor i psykologi, viderutdanning i barn med psykososiale vansker, veiledningspedagogikk og spesialpedagogikk.
Pedagogisk leder hos oss siden 2008.
Har fordypning i drama, og bruker dette aktivt når barna skal lære sosiale feridgheter og lekeferdigheter.
Pedagogisk leder. Tomas begynte hos oss 1. august 2024. Tidligere har han jobbet i Tjølling barnehage. Han er utdannet barnehagelærer, men har bred arfaring fra andre yrker før dette.
Ansatt siden 2008. Pedagogisk leder fra 2012. Er barnevernspedagog med videreutdanning i barnehage- og småbarnspedagogikk. Liker å gjøre tverrfaglige prosjekter med barna, gjerne med forming og utforming av inspirerende rom tilpasset prosjektets tema.
Pedagogisk leder. Ansatt siden 2007. Rolig og tilstedeværende, og liker å jobbe med de minste barna.
Pedagogisk leder som startet hos oss i juni 2023. Ei positiv og energisk jente som liker å være i aktivitet sammen med barna.
Pedagogisk leder. Ansatt her siden 2018.
Har erfaring fra andre barnehager før hun kom hit. Allsidig pedagog som er leken og omsorgsfull.
Pedagogisk leder. Ansatt siden 2018. Rolig og tilstedeværende som trives "på gulvet" med barna. Sertifisert CLASS-observatør.
Barnehagelærer. Har vært ansatt hos oss i flere omganger (vikariater) siden 2018, men er nå fast ansatt. Er fra Sverige, men har tatt utdannelsen i Norge. Omsorgsfull og tilstedeværende.
Fagarbeider. Ansatt siden 2010. Vår egen rockestjerne som spiller gitar og synger, samt er en populær og tilstedeværende medarbeider.
Medarbeider. Ansatt siden 2009. Jobber her 60 % ved siden av å drive sitt eget firma innen saneringsarbeid. Rolig og tilstedværende, liker bl.a. å leke med ball og sparke fotball med barna.
Andreas var først her gjennom Adecco, men så ble han ansatt av oss i 2021. Har fagbrev som helse- og omsorgsarbeider. Er aktiv, leken og blid.
Fagarbeider her siden 2008. Laila var først ansatt i en familiebarnehage på Hem, som ble innlemmet i Salbutangen FUS barnehage da vi startet opp. Omsorgsfull og leken. Er barnehagens verneombud med stålkontroll :)
Fagarbeider. Ansatt siden 2012. Er veldig glad i formingsaktiviteter, forskningsaktiviteter i og utenfor forskerrommet, og turer, og hun tar flotte bilder fra hverdagen som dere kan se på MyKid.
Fagarbeider. Ansatt siden 2012. Leken, glad i formingsaktiviteter og turer.
Fagarbeider. Ansatt siden 2009. Line var frisør før hun fant sin rette plass i barnehage. Leken og nysgjerrig, og trives "på gulvet" sammen med barna, både inne og ute.
Medarbeider her siden 2007. Har nesten fullgått barnevernspedagogutdannelse. Lang erfaring, er rolig og har god oversikt og tilstedeværelse.
Medarbeider. Ansatt siden 2008. Jobber her 60 %. Liker best å være med de aller minste barna. Omsorgsfull og tilstedeværende som har god oversikt.
Fagarbeider. Ansatt siden 2018. Er fra Libanon. Ble utplassert her fra iFokus først, men hun var så flink at henne måtte vi huke tak i og ansette fast hos oss. Tilstedeværende og omsorgsull. Lager bl.a. veldig god mat til oss.
Kjøkkenassistent. Ansatt siden 2014. Jobber på kjøkkenet oppe på Saltbua i 35 % stilling. Fikser lunsjen og gjør klar ettermiddagsmaten slik at det øvrige personalet kan frigjøres til å være på avdelingene sammen med barna.
Hamda har vært hos oss siden 2021. Hun er fra Somalia og har også erfaring fra helsefag og barn med spesielle behov. Hamda er en rolig og omsorgsfull medarbeider som er positiv og lett å samarbeide med.
Medarbeider. Yvonne liker godt å være ute og i aktivitet med barna, i barnehagen eller på tur. Yvonne har jobbet hos oss tidligere, og er nå i fast stilling fra 2023.
Marthe er barne- og ungdomsarbeider, og har vært her siden 2017. I 2022 hadde hun permisjon, da jobbet hun på skole og SFO. Men fra januar 2023 er hun tilbake hos oss. Marthe er veldig omsorgsfull og tilstedeværende med barna, og skikkelig god på språkstimulering.