Loading...
VELKOMMEN TILBAKE! Nå skal vi endelig leke, hoppe, løpe og herje sammen igjen: ) Nære, men med avstand. Vi følger selvfølgelig Folkehelseinstituttets smitteveileder og holder oss i mindre grupper med god hygiene. Vi gleder oss!

 Åpningstider

Mandag til fredag:
07:30 - 17:00

 Daglig leder

Magnus Gerlyng
97 55 56 17
E-post

Velkommen til Myrsnipa FUS barnehage

Avdelinger

Myrsnipa
Tlf: 975 55 619
cecilie.ryden@bhg.no

Vis alle

Ansatte

Magnus Gerlyng

Daglig leder

Tveterjordet og Myrsnipa FUS barnehage

Utdannet førskolelærer ved Dronning Mauds Minnes Høyskole i 2010 og har vært med på oppstarten av Tveterjordet og Myrsnipa FUS barnehage. Er opptatt av at barna er først, god stemning og kvalitet i barnehagen. 

Cecilie Rydén

Pedagogisk leder 

Cecilie er utdannet førskolelærer fra høyskolen i Oslo og har jobbet i barnehage i 12 år. Hun er veldig opptatt av at alle barn skal bli sett som et enkelt individ, og mener at den viktigste oppgaven vår i barnehagen er å gi alle kjærlighet, omsorg og trygghet. Leken er en viktig del av utviklingen til barn.

Ellen Rydén

Pedagogisk leder på disp

Ellen har jobbet 11 år i barnehage, med småbarna. Hun er opptatt av å være en trygg voksen og se hvert enkelt barn. Ellen liker å være ute i all slags vær. Hun liker å lage mat og bake, gjerne med barna.

Anette Ness

Pedagogisk medarbeider

Anette har jobbet i barnehage i 17 år. Hun er opptatt av å skape gode relasjoner til barne og gi barna en god og trygg hverdag i barnehagen. 

Nanna Gleditsch

Pedagogisk medarbeider

Nanna ble akkurat ferdig med videregående. Hun ønsker å gi barna en følelse av trygghet, og vil veldig gjerne være med barna på lek og tøys. Hun er opptatt av at alle barna føler seg sett, og gleder seg til å følge med og bidra til deres utvikling.

Josefine Pedersen

Pedagogisk medarbeider

Josefine gikk ut av videregående skole i 2021. Hun er en positiv og blid person som er opptatt av å ta vare på og få hvert enkelt barn til å føle seg sett. Hun syns det er veldig givende å jobbe med barn og deres utvikling.

?>