I barnehagen skal me ha det gøy! Me skal leike, skape og oppretthalde venskap. Me skal le, lære og utforske. Me skal ha ein kvardag som det er godt å vere barn i.
I Sjøliv FUS arbeider me for å sjå kvart barn til ei kvar tid. Som enkeltbarn og som ein deltaker i ei gruppe. Slik kan me til ei kvar tid kan legge til rette for aktiviteter og leik som støtter barns utvikling, samstundes som det er aktiviteter og leik som bygger på glede og livsmestring.
Me har plass til 82 barn. I dag har vi 36 barn, fordelt på tre baser. Så nå har me stor plass å boltre oss på, både inne og ute. Barn og tilsette har hovedtilknytning til ein base, men basane samarbeider mykje - så det betyr at barna kjenner barn og tilsette i heile barnehagen.
På kokkelur er dei ynste barna våre. Dei har eigen inngang, leikeplass, kjøkken og garderobe. Det er trygt og godt i oppstarten, då me veit at overgangen med å starte i barnehagen er stor, både for barn og foreldre. Dagsrytmen på kokkelur er lagt opp etter barna, og blir tilpassa for kvart barn. I oppstartsfasen er det trygghet og omsorg som er det viktigste. Etterkvart som barna er trygge, kjem lysten og trangen til å utforske og leike.
På Hjerteskjell er barn 2-4 år. Her er det framleis behov for individuell tilpassing. Leik, vener og utforsking er viktig. Personalet bruker barnas interesser til å tilpasse aktivitetene og leiken slik at barna lærer og utvikler seg samen med andre i aktiviteter som er morsomme, lærerike og gøye. Leiken skal ha ein stor plass. Då leik er lystbeton og det er gjennom leik barn utviklar seg mest. Vener og venskap er viktig. Gjennom å arbeide med sosial kompetanse og følelser rettleier vi barna i å opprette og ivareta venskap.
Havørn er skulestartarane våre - og vi ynskjer at dei skal ha eit magisk siste år i barnehagen med mykje leik, opplevingar og aktiviteter, samstundes som vi prøver å forberede dei på overgongen til skulen.
Persoanlet veit at leiken er barnas viktigste aktivitet. At me må gje leiken god tid og god plass.
Gjennom leik utviklar barna seg på alle områder: intelektuelt, språkleg, fysisk, sosialt og emosjonelt. I leik utviklar og styrkar barnet sin identitet og sjølvkjensle.
Me arbeider forskningsbaser med å lære barn å forstå og håndtere eigne følelser. Det er spennende å sjå kor stor effekt det har på barn når følelsene deres blir anarkjent av omgjevnadane rundt dei.
Me serverer alle måltider og tryller fram variert frukost, nydelige lunsjer og litt velsmakande ettermiddagsmat og frukt.